FA komt met geur kaas. Waar zou die naar smaken ?


Ja sorry,voor 1 keer doe ik aan titel misleiding.

Omdat het 1 april is, dan mag dat.  

Ola kwam met een uitgelekte 1 april grap waar zij verkondigden het raketje uit het assortiment te halen.

HEMA kwam met de tompouche deospray, en ik ?  Ik kom dus met een heel flauwe voorspelbare grap ..
Natuurlijk komt er geen geur kaas.





Vroeger legde ik altijd van die plastic kikkertjes in het bed van mijn ouders.  1 april, kikker in je bil nam ik namelijk wel erg letterlijk.

Zout in de koffie van de directeur op de basisschool, been there done that.
Of zo'n suiker klontje met een wormpje er in , uiteraard bij dezelfde directeur!



Die arme man dronk het nog op ook nog !
En jammer dat ik het dan vond , dat hij geen vies gezicht trok.

Natuurlijk bedacht de school ook een grap, er was zogenaamd een schat in de zandbak, en graven dat we deden! Natuurlijk vonden we niks .

Ook weet ik nog, dat ik een tand verloor op 1 april en mijn hele mond onder het bloed zat. Ik kwam thuis en werd niet geloofd. haha dat zou wel ketchup zijn kreeg ik te horen.
Gelukkig werd dat snel rechtgezet toen ik het gat in mijn mond liet zien. Een 9 jarige kan niet zo veel faken !

Stiekem ben ik toch wel benieuwt hoeveel van jullie op de link klikten uit nieuwsgierigheid, en hebben jullie leuke herinneringen aan 1 april ?

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !