Kiekjes Kieken #29

De week begon met Qr Codes verspreiden voor het geheime project van Cynthia ( BeautyKoning.nl)  En s'avonds de mri scan.







Dinsdag & woensdag deed ik vrijwel niks .
Behalve bank hangen met mijn lieve louis.

Ook mag ik een kawaii box weggeven.



hier lees je hoe je kans maakt.

Op donderdag kon ik mijn bril weer ophalen yay!

En nog een foto van Paddy .





En lieve diertjes <3 Mijn Dirk en zijn papa Fluffy.







Ik at gewoon lekker simpel & maakte deze foto van Louis, hoe gek kan een beest slapen ?




Verder kon mijn haar wel weer een toner en uitgroei beurtje krijgen, het roze /paarse is er hierdoor wel uitgegaan, binnen kort maar weer opnieuw doen:)


Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !