Review : Baby Lips Winter Delight : Sweet Apple

Vertroetel je lippen met deze verzorgend lipbalm, voorzien van de meest warme winter geuren. Ontdek de 4 verslavende smaken die je onderdompelen in heerlijke winterse sferen. Deze balm geeft je tot 8 uur hydratatie en heerlijk zachte lippen .  



Dit is van Maybelline over deze winter edition babylips zegt.  Ik koos voor ''Sweet Apple''  een rood getinte lipbalm.
De balm ziet er fleurig uit en zit in een kartonnetje.
Dit vind ik handig want zo weet je zeker dat hij nog niet gebruikt is.  



Ik verwachte een mier zoete appel geur maar dit is niet het geval .  Je ruikt er zeker appels in terug maar ook allerlei kruiden. Ik ben meteen verliefd op de geur.




Op mijn arm zie je dat hij aardig wat kleur afgeeft en dit vind ik ook een pluspunt .  Dit vind ik toch altijd net iets specialer dan een saaie clear balm.
Hij glijdt lekker over mijn lippen en ze voelen heerlijk zacht aan.  Dit blijft ook zeker een aantal uur zo .

Ik ben helemaal fan van deze babylips en durf bijna te zeggen dat dit mijn favoriete blauwe verpakking overtreft.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !