Review : Essence lipliner Frappuccino.


Al bij meerdere bloggers zag ik deze lipliner voorbij komen en ik wilde hem zelf ook graag testen! Helaas was hij bij mij in de buurt nog niet te koop maar waar mijn pa woont wel.  Ik nam Frappuccino mee. Zo op het oog een nude kleurtje maar zodra je hem op doet is het een soort Kylie kleurtje.



De lipliner is automatisch en hierdoor kun je heel gemakkelijk je lippen omlijnen.  Dat lipliners mat zijn is een extra voordeel en ik vind het dan ook mooi om mijn lippen hier helemaal mee in te kleuren.
Het is een mooi kleurtje en ik vind dat hij mij ook  best staat. Hij overleeft een hapje en een drankje met gemak en geeft ook niet af op je glas. 



Voor 1,59 is deze lipliner van Essence echt een koopje!
Essence is te koop bij kruidvat en trekpleister. Deze liner is te koop bij een Essence met een tweede schap. 

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !