Dove Derma Series Extreme Dryness Relieve Intens Repairing Rough Patch Treatment.


Een hele mond vol deze Dove Derma Series Extreme Dryness Relieve Intens Repairing Rough Patch Treatment.
Het is een hele dikke balsem die bedoeld is voor droge plekjes op je lichaam.  Ik heb last van droge huid op mijn ellebogen, het lijkt een beetje op eczeem, alleen jeukt het niet maar doet het vooral zeer. 



Ik heb van alles geprobeerd maar niks helpt . Deze patch treatment werkt wel ! Ik moet wel blijven smeren maar mijn huid voelt veel beter aan en de pijn is ook een stuk minder.  Ik ben heel erg tevreden over deze balsem en blij dat ik hem heb uit geprobeerd.


Dove Dermaseries is momenteel bij de Action te koop voor 3,49. 

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !