Review : Liquid lipstick ''Faded''


De lime crime lipsticks vind ik nogal prijzig en het liefst wilde ik ze allemaal.   Op Ebay vond ik deze liquid lipstick die precies op de kleur ''Faded'' lijkt.  Hij zit zelfs in een verpakking die er wel erg op lijkt.  De lipstick brengt gemakkelijk aan en droogt snel op.


Er zit een soort fruitig geurtje aan dat mij niet stoort maar erg lekker ruikt het ook weer niet. De kleur blijft muurvast zitten en plakt niet.

Ook geeft hij niet af en dat is natuurlijk een extra plus punt. Ik ben er heel tevreden over en heb al andere kleurtjes besteld! De prijs varieert tussen de 2 en de 8 euro op Ebay. 



Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !