Review : L'oreal paris youth code luminizer BB cream ''light''


De Action verkocht deze BB cream van L'oreal paris voor 3,49.  En ook nog eens in de kleur 'hell/light' wat hopelijk een match voor mij is.  



 De verpakking zit er simpel maar prima uit . Het gaatje is precies groot genoeg zodat je makkelijk kunt doseren en de bb cream ruikt lekker fris.


Zo op mijn hand lijkt het een prima kleur voor mij.
Hoe de kleur op mijn gezicht overkomt zie je hieronder.
Op de linker foto draag ik geen make-up op de rechter foto draag ik de bb cream. 



De kleur matcht prima en voelt zacht aan op mijn huid.
Het voelt eigenlijk alsof je geen make- up op hebt.
De BB cream geeft je een lichte glow maar geen dekking , dit vind ik ook helemaal niet erg.
Ik ben blij met het resultaat en het feit dat ik eindelijk een product heb  gevonden dat met mijn huid kleur matcht!

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !