Review : Perfect Touch chubby lipsticks


Bijna elk merk heeft ze wel , chubby lipsticks, een lipstick in een krijt vorm . Ze varieren ook nogal in prijs maar aangezien ik vooral budget producten review, schafte ik deze twee aan van Perfect Touch. Ze kosten 1,50 per stuk en zijn te koop bij de Big Bazar.




Ik nam een fel roze mee, en en koel roze.
Ze zijn allebei mat .

Steal de show is een fel roze tint, het is een warme kleur.
Hij glijdt gemakkelijk over mijn arm heen maar zonder romig te zijn.






Op mijn lippen brengt hij wat minder fijn aan en ik vind de kleur daar ook minder intens. Nu zijn mijn lippen al aardig gepigmenteerd dus kan het daar ook aan liggen.
Oja, de geur is echt ontzettend chemisch. Een beetje lijm/talk poeder achtig. De geur verdwijnt gelukkig al snel.


Ik ben gek op koele tinten en deze kleur Pink Madness is prachtig.
Deze brengt wat stroef aan op mijn arm maar is zeker goed mat. Wat wel jammer is , is dat de lipsticks niet goed vast zitten in de huls waardoor ze steeds wiebelen tijdens het aanbrengen.






Op mijn lippen is de kleur niet zo intens maar bij deze kleur vind ik dit wel mooi. Kijk wel uit met uitschieters want het product zit muurvast op je lippen. Je hebt echt een reiniging product nodig om deze chubby stick te verwijderen.



Wat mijn oordeel is ??

Het zijn leuke sticks voor een leuk prijsje die goed blijven zitten. Ze drogen je lippen wel uit dus een lipbalm is een vereiste.
Ze zijn niet spectaculair maar voor 1,50 per stuk verwacht ik dit ook niet.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !