What's in my shower !


In mijn badkamer staan meerdere producten maar vandaag laat ik jullie de producten zien die ik dagelijks of wekelijks gebruik.


Als eerste twee producten van  watmaaktjemooi  .
Deze showersmoothie gebruik ik 1 keer per week omdat ik er zuinig mee ben .De lipscrub gebruik ik gewoon wanneer mijn lippen hier behoefte aan hebben.( niet op foto)


Voor mijn haren gebruik ik momenteel deze mini forest shampoo van the bodyshop. Ook deze haarkur van Edeka gebruik ik dagelijks. En heb ik nog een keratine maskertje staan die ik bij de Action kocht.




Ik heb momenteel meerdere douchegels in gebruik.
Melkmeisje, Balea en deze mini moringa van the bodyshop.
De FA douchegel zit nog dicht.


Verder gebruik ik facewash van Yves Rocher, een maskertje van Yves Rocher, en een face water van Edeka.



Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !