3 x Wist je datjes.


Op mijn blog gaat het voornamelijk over beauty af en toe food en heel soms een stukje boos zijn op de buitenwereld waar in ik mijn ongezouten mening geef.  Toch zijn er meer dingen die mij interesseren.


Wist je dat.....



Ik dol ben op boeken lezen, ik verslind er zo eentje binnen een paar uur. Ik droom dan helemaal weg en merk niks meer van wat er om me heen gebeurd. Met een boek kun je me net zo blij maken als met een nieuwe lipstick.



Ik best wel van alternatieve muziek houd, maar ook weer kan genieten van een nieuw nummer van Rihanna of Megan Trainor.



Mijn eigen haar kleur eigenlijk donkerblond/lichtbruin is?
Velen denken dat dit rood is omdat ik mijn haar al verf sinds ik 11 jaar oud was en ook wat sproetjes heb.
Op onderstaande foto staat net de schaduw er op haha. maar zoals in de puntjes had ik het ongeveer.




Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !