Kalender FotoFabriek


www.fotofabriek.nl benaderde mij voor een samenwerking en ik was meteen enthousiast.   Normaal gesproken ben je voor bijvoorbeeld een Kalender met eigen foto's al snel veel geld kwijt maar bij fotofabriek slechts 14,99.


Je download een soort app en zo kun je in een paar simpele stappen foto's en tekst toevoegen naar eigen smaak.
Deze upload je dan naar de site en de rest word voor je gedaan.





 Als je net zo als ik geen verstand hebt van lastige apps en bestanden is dit een uitkomst voor jou omdat je zelf alleen de foto's hoeft in te voegen en naar wens een klein beetje hoeft te verslepen. 




Het contact verliep snel en soepel en je krijgt erg snel antwoord op je mailtjes wat ik erg fijn vind.
De klantenservice is super en ze helpen je graag .





Ik koos voor een liggende A4 kalender.
Ik koos voor foto's van mijn huisdieren, mijn blog en een paar foto's van mijn familie . 




De kalender is erg stevig en word in een kartonnen doosje verzonden .
De kwaliteit van je foto's gaat niet verloren ! 

Als er sommige foto's niet scherp over komen dan ligt dit dus aan mij zelf omdat ik de meeste foto's met mijn mobiel gemaakt heb.



Ik ben in ieder geval erg blij met deze kalender en hij hangt ook al aan de muur :)



Heb jij wel eens wat besteld bij www.fotofabriek.nl ?
Zeker doen ! Ze hebben namelijk ook andere producten te koop zoals telefoonhoesjes, agenda's multomappen of wat dacht je van visite kaartjes?  En dat allemaal voor betaalbare prijzen.  

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !