Opgemaakt # Mei 2016


Ook deze maand weer een opgemaakt artikel.


Ik begin met een aantal waxmelts.
Van intenscent maakte ik op :  Black orchid,wild roses, Bloemen explosie, frisse katoen,Alien & hammam .







Ja zeker,weer een verpakking wash-in wash-out shampoo in coolblonde 




Ik bleekte mijn haar en ging er een verpakking haarverf doorheen. Syoss is het fijnste merk hiervoor vind ik .
Je krijgt geen gele gloed bij dit merk en dit vind ik wel een must.



Dit is alweer mijn derde potje dagcrème van Yves rocher en ik heb alweer mijn vierde ( en helaas laatste) potje in gebruik. Ik kocht ze namelijk niet zelf maar kreeg ze cadeau bij een bestelling. Inmiddels hebben ze een andere creme als cadeautje, die ook fijn is maar niet zo fijn als deze.





Er gingen enkele pakjes reiniging doekjes doorheen en ook een pakje wattenschijfjes.





Heerlijk deze manibombs van watmaaktjemooi.
''snuggles'' gebruikte ik als voetenbadje en je badkamer geurt heerlijk naar deze wasverzachter geur.







*snik*  dit waren mijn laatste mani bombs van watmaaktjemooi.  Nu maar hard sparen voor nieuwe!

Deze waxmelt van intenscent ruikt heerlijk naar amber en linnen.   Deze ga ik ook zeker opnieuw aanschaffen.


Tja, eigenlijk vond ik deze happy hair day shampoo van Andrelon niet zo bijzonder. Dit heb ik eigenlijk met alle shampoo's van dit merk, maar toch blijf ik ze kopen.
Beter ''niet zo bijzonder''  dan slecht toch?

Ook ging deze scrub van de HEMA op.
Een heel fijn fris geurtje met een milde korrel.
Ik scrub niet zo heel vaak maar deze vond ik prettig.
Ik gebruikte deze dan ook vooral voor mijn benen en voeten.



Van dezelfde lijn van de HEMA maakte ik ook showerfoam op. Hij was echt heerlijk en voor herhaling vatbaar.

En dit gold maskertje gebruik ik ook graag, erg verfrissend.




Ik kan echt niet zonder deze tandpasta van Sensodyne!
Eigenlijk is elke tandpasta van Sensodyne heel erg fijn maar dit is mijn favoriet. Sinds ik met Sensodyne poets heb ik geen tot weinig last van pijn aan mijn tanden. Ik heb namelijk erg gevoelige tanden.

Jawel, er ging zowaar een deo op !
Het is niet zo dat ik bijna geen deo gebruik, juist wel maar ik wissel graag af. Toch heb ik deze pink passion van FA al meerdere keren aangeschaft in de loop van de jaren.


Yummy ! Deze douchegel van Yves Rocher zit in de nieuwe lijn en ik vind hem echt goddelijk. Dit is de 200 ml verpakking maar de volgende keer koop ik de grote versie.
Ik ben fan .

En dit masker van de Action ging op.
Het is een prima maskertjemaar ik heb toch het gevoel dat hij mijn haar niet helemaal goed verzorgt of zo. Zolang mijn haar nat is voelt mijn haar zachter aan na dit masker, maar zodra het droog is pluist het als een gek.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !