Review : Action Baked Eyeshadow : Plain Peach + FOTD


Plain Peach  is alles behalve plain. Deze gebakken oogschaduw van de Action kost 1,29 en hier voor heb je 4 kleurtjes.  Ik heb in het verleden ook wel een paletjes gehad maar die waren inmiddels zo oud dat er nauwelijks nog kleur van af kwam. Dit soort kleurtjes had ik nog niet eerder gezien en volgens mij is deze quattro ook nieuw.



Ik vind de verpakking er leuk en strak uit zien . Extra kudo's dat Action haar producten tegenwoordig namen geeft.


Het zijn vier peachy en bronzy kleurtjes die ik erg mooi vind.
Je kunt ze nat gebruiken voor extra pigment of gewoon droog voor een natural look. Ik gebruik de kleurtjes droog maar draag er wel een primer onder op mijn oogleden.
De swatches zijn gewoon droog.  Ik vind dit een leuk simpel paletje voor een natural look met een leuke shimmer.



Dit is de oog look die ik er mee gemaakt heb.





Ik gebruik het lichtste kleurtje onder mijn wenkbrauw bot en het peachy kleurtje op de inner V.   De bronzy kleur gaat over het bewegend ooglid en de donkere kleur in de crease en de outer v.  Verder draag ik :

* Essence Rebel mascara+ topcoat
* Essence all about matt foundation
* Action Primer
* Essence lip potlood frappuccino 
* Wibra foundation als concealer
* Catrice concealer als oogschaduw primer
* Catrice blush
* Action contour palette
* The balm mary lou lumanizer
* Essence liquid liner


Het paletje is verrassend goed gepigmenteert, vooral de donkere kleurtjes komen heel mooi over.
Ik ga binnenkort maar eens kijken naar andere kleurtjes.




oja, tegenwoordig gebruik ik ook Instagram .
Ik zou het leuk vinden als je me daar zou volgen.
Ik ben ook benieuwt naar jullie instagram, drop gerust jullie links. 

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !