Review : Be Creative lipstick Kiss

Normaal gesproken kosten deze lipsticks 13,49 maar ''kiss'' was in de sale voor slechts 3,56.  Ik wilde al een hele tijd zo'n mooie lipstick en nu greep ik mijn kans.  De lipstick is mooi roze en erg fel maar omdat het een glanzende lipstick is komt hij op je lippen niet te fel over.


 De lipstick zit in een strakke zwarte verpakking met een sticker met de kleur op de onderkant geplakt. Hij brengt gemakkelijk aan en heeft een scherpe punt waarmee je goed in de hoekjes kunt komen.  De geur ruikt naar kersenolie, een soort cherry oil lipstick geurtje van Yves Rocher en zo brengt de formule ook aan.




Mijn lippen voelen zijdezacht aan en de dekking is medium. Omdat hij als een balsem aanvoelt blijft hij niet lang zitten maar zelfs nadat hij van je lippen is vervaagd voelen ze nog steeds gehydrateerd aan.
Ik ben echt super blij met deze lipstick en vind het ook echt een zomers kleurtje. Ik ben namelijk super dol op mat maar vind een glansje op zijn tijd ook erg mooi.
Deze lipstick is goed gekeurd !  

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !