Review : Forbidden Volume Mascara's Essence


Een tijd geleden had ik het geluk dat ik deze kluis kreeg van Essence. Daar in zaten 2 mascara's en een topcoat.


Ik heb de mascara in de rode huls ( rebel) en de topcoat een tijdje getest en vandaag dus mijn vonnis ;)

Als eerste vind ik de verpakking lekker fleurig en handzaam.
Je ziet ook duidelijk met welke mascara je te maken hebt.


Het kwastje van deze mascara ziet er uit als een normaal kwastje maar is opgedeeld in 3 secties. met korte en langere haartjes.  Zelf kon ik het niet zo mooi vast leggen dus heb ik de foto van het kruidvat gebruikt.


Ik vind deze vorm persoonlijk erg handig omdat je zo gemakkelijk alle wimper haartjes mee kunt pakken.
De mascara droogt ook snel op zonder al te hard te worden.
De topcoat separeert de haartjes nog eens extra goed en je krijgt er optisch langere wimpers door.
Ik ben erg tevreden over deze mascara en top coat!

Hier onder zie je hoe de mascara op mijn wimpers uit pakt.
Ik heb wimpers van een normale lengte maar ik heb niet erg veel wimpers.

Foto 1  :  Zonder mascara 



Foto 2 :  Met 1 laagje rebel mascara



Foto 3 : rebel mascara + topcoat


Ik vind het fijne producten.
De andere versie heb ik nog niet gebruikt,maar dat is omdat ik niet al te veel mascara's open wil hebben.
Zodra ik die getest heb laat ik het weten wat mijn bevindingen zijn.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !