Review : Liquid Lipstick ''Bleached'' Lime Crime dupe.

Ik heb weer een fijne dupe binnen van het merk lime crime. Dit keer koos ik voor de kleur  bleached een nude/roze kleurtje.  Deze kleur zag er op het internet heel mooi uit en was dan ook razend benieuwt.





De liquid lipstick ruikt naar roosjes en brengt gemakkelijk aan, op mijn arm zie je de kleur als hij nog nat is. Een oud roze kleurtje dat best wel mooi is .

Op mijn lippen veranderd hij echter in een licht nude kleurtje met wel een heel goede dekking.
Echter vind ik hem opgedroogd ( zie foto) helemaal niet zo bijzonder is het gewoon weer een nude kleurtje waar ik er al tig van heb.  





Maar de lipstick is echter wel van goede kwaliteit en deze kleur blijft minstens 7 uur op mijn lippen en overleeft meerdere hapjes en drankjes en zelfs een maaltijd.
Daarna vervaagt hij wel langzaam van je lippen.


Al met al ben ik best tevreden met bleached .
En word dit gewoon mijn nieuwe everyday kleurtje.


Heb jij al eens een dupe geprobeerd? 

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !