Review: Liquid lipstick ''shroom'' Lime crime dupe


Jazeker, nog een dupe van LimeCrime namelijk ; shroom.






Ik zal maar meteen met de deur in huis vallen dat ik dit een verschrikkelijke poep kleur vind maar ik zal geen beautyblogger zijn als ik hem niet alsnog even op mijn lippen heb getest. 


Shroom ruikt naar roosjes, brengt gemakkelijk aan, droogt mat op en blijft gemiddeld 7 uur zitten en overleeft wat maaltijden en drankjes. De kwaliteit is prima en er is verder ook niks op aan te merken behalve dat ik de kleur dus echt verschrikkelijk vind haha.



Reacties

Unknown zei…
Ik vind de kleur eigenlijk best mooi staan op je lippen... Op je hand vind ik het ook een poepkleur haha.
Engelina zei…
Haha ik vond hem gewoon echt niet mooi terwijl ik echt wel van de bruin tinten ben.
Ik heb hem ook meteen weggegeven na het schrijven van de review. Morgen komt de kleur ''bleached'' online en hiermee ben ik wel tevreden.

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !