Review : Essence 05 Briljant Burgundy Glossy Stick Lip Colour


Ik heb al meerdere sticks van Essence maar drie zijn allemaal mat. Daarom koos ik dit keer voor een  glossy stick in de kleur Briljant Burgundy . De kleur word omschreven als paars maar ik vind het meer een diep rode kleur.


Waar de matte sticks soepel over je lippen glijden en je lippen voorzien van een dekkende egale kleur doet de glossy stick dit helaas niet. De kleur loopt ook in de lijntjes en ik krijg hem niet mooi aangebracht. Misschien dat het door de hitte komt ( het was een online bestelling ) maar na het eerste gebruik deukte de punt ook meteen ontzettend in terwijl ik niet veel kracht gezet had.




De kleur is mooi , het prijsje ook maar helaas vind ik de kwaliteit wat minder. Ik denk dat ik hem over een andere lipstick heen ga dragen om de kleur meer intensiteit te geven want het is geen fijn product om op zich te dragen.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !