Review : Essence Lights of Oriënt - Genie in A bottle


Een aantal jaar  terug was ik helemaal verliefd op een parfum die destijds bij de Action te koop was.  Helaas is die al een hele lange tijd uit het assortiment en ben ik ontzettend zuinig met mijn laatste flesje.  Al een tijd keek ik uit naar de lights of orient LE van Essence en verrek ! De bodysplash in Genie in a bottle ruikt exact hetzelfde als mijn geliefde luchtje. Helemaal blij hier joh !


Het is een fris en bloemig luchtje, maar tegelijkertijd ook mysterieus en kruidig. Welke noten er precies in zitten kan ik niet precies omschrijven maar ik ben er heel erg happy mee. De splash bevat glitters die subtiel terug te zien zijn op de huid en de geur blijft een lange tijd zitten.

Hij is te koop voor 2,99 bij Het trekpleister of Het kruidvat.

Reacties

Had deze collectie nog niet in de winkel gezien! Dit klinkt goed, ben ook benieuwd naar de rest :)
Engelina zei…
Nee klopt, het ligt officieel pas morgen in de schappen. Ik had erna gevraagd bij plaatselijke kruidvat. Ik heb bijna alles gekocht hihi behalve de tattoos en higlight stick. Van de rest komen ook nog artikelen online :)
Engelina zei…
Trekpleister dus hihi. Haal die twee altijd door elkaar.

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !