Review : Make up revolution lipstick - unicorns unite shade


Ik ben dol op lipproducten en geen kleur is me gek genoeg af. Al vond ik ''shroom'' van lime crime wel echt een kak kleur.  Vandaag laat ik jullie  ''unicorns unite shade'' zien van make up revolution.


Een lekker metallic kleurtje dat fijn aanbrengt, de lippen niet uitdroogt en gerust een paar uurtjes blijft zitten.
Hij is niet super dekken maar dat vind ik juist wel mooi zo.
Het is niet echt een kleurtje waar je lekker een naturelle look mee maakt maar voor een aparte fotd is hij zeker leuk.



En het prijsje is haast nog leuker , slechts 1,49 bij www.boozyshop.nl .

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !