Review : Watmaaktjemooi fluffy bodybutter ''Honey bunny''


Oh my gosh ! Ik kan met alle eerlijkheid zeggen dat dit het meest geweldige lichaams product is dat ik ooit heb gebruikt voor droge plekjes. Ik heb namelijk last van eczeem op mijn ellebogen wat momenteel ontzettend veel jeukt en zodra ik deze body butter er op smeerde voelde het direct een stuk beter aan.


Deze bodybutter is handgemaakt en bestaat vooral uit sheaboter en biologische cocos olie, soja en amandel olie en is vervolgens opgeklopt tot een soort slagroom substantie.  Zodra je het uitsmeert smelten de oliën direct in je huid en voelt deze zijdezacht en gevoed aan.
Extra chill dat hij super snel intrekt en ondanks de verzorgende oliën niet vettig aan voelt . 


De geur zelf is geinspireerd op de bekende lush geur ''honey I washed the kids'' en ruikt naar bergamot,sinaasappel en appeltjes. Het is een frisse maar ook zoete en zachte geur die prima in de zomer en winter kan. Ik vind hem echt heerlijk. De geur blijft ook nog eens heel lang hangen en dat vind ik extra prettig.




Het fijne wat ik vind aan dit merk en aan deze Fluffy Bodybutter is dat het gemaakt word met natuurlijke ingrediënten,  dat ze zelf gemaakt worden zodat je zeker weet dat er verder geen troep in zit en dat de producten vegan zijn.  Nu ben ik geen veganist of vegetariër  maar probeer ik wel te letten op dier proef vrije producten.
Een potje van 120 ml kost 5,50 .
En hier ga je zeker een lange tijd van genieten want het product is ook nog eens ontzettend zuinig in gebruik.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !