Review : Yves Rocher Cherry Oil lipstick Litchi


Litchi is een licht perzik achtig kleurtje met een sheer lipbalm effect. In de zomer vind ik het fijn dat een kleurtje niet zo heftig is en luchtig is zodat je gerust kan gaan zwemmen zonder lipstick die op je kin hangt. 



 Met deze cherry oil lipstick heb je hier geen last van aangezien deze kleur dicht bij mijn eigen lipkleur ligt, maar dan net wat lichter en met een mooi glansje.  De stick glijdt over je lippen en blijft een paar uur zitten. Hij voelt aan als een lipbalsem dus een maaltijd overleeft hij niet. Dit vind ik echter helemaal niet erg want de verpakking is erg leuk en daardoor pak ik de lipstick er graag nog een keertje bij.


Ik ben groot fan van de cherry oil lijn en bezit er nu 3 kleuren van.  Ik vind ze zo tof omdat ze je lippen van een mooi maar niet al te heftig kleurtje voorzien , ze zacht zijn voor je lippen, heerlijk ruiken en er zo mooi uit zien.
Ik zal deze lipstick dan ook iedereen aanraden. 

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !