Opgemaakt :# Juni 2016 # part 2

Ik heb achteraf toch best wat opgemaakt deze maand terwijl ik dat niet had verwacht en besloot daarom het opgemaakt artikel in  twee delen op te delen.  Bij deze het tweede deel. 

Ik gebruikte dit maskertje van Balea , met vanille en framboos geur. Hij ruikt echt heerlijk en ik ben blij dat ik nog een paar verpakkingen hier van heb.


Ik maakte weer een wash in wash out cool blonde kruidvat shampoo op.



Ook ging er een mini Nivea shampoo doorheen.




En deze face water.  Prima spul heb zelfs nog een fles staan maar vind die van de Action fijner.



En ik maakte een mini douchegel op van the bodyshop in de geur moringa. 




Deze concealer van Essence en de lipgloss van de Action ruiken niet meer goed dus deze gaan weg.




Deze mini mondwater ging ook op.



Ik maakte ook een aantal waxmelts op waaronder deze.



Deze hair repair hot oil is erg fijn,  ik gebruikte hier van 1 tubetje.



En ik maakte een cocos haarmaskertje op van 7th heaven.




Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !