Review: 7th Heaven banana honey masque


7th heaven heeft altijd fijne maskertjes en onlangs zag ik deze in de schappen liggen. Ik ben gek op banaan en honing producten dus deze ging mooi met mij mee naar huis.


De verpakking is handig en je kunt de bovenkant er in 1 keer afscheuren zodat je niet met je klauwen tevergeefs aan dat zakje zit te trekken. Dat vind ik altijd zo irritant.


Het spul zelf is geel en ziet er uit als gele vla.
Het aanbrengen gaat daardoor ook lastig en on even.
De geur is banaan achtig met limoen, de honing ruik ik er eigenlijk niet in terug.  Hij voelt fris aan op mijn huid.
Nadat ik het heb afgespoeld voelt mijn huid lekker gekoeld aan. Maar het maakt mijn huid niet extra zacht.

Toch vind ik dit een heerlijk maskertje na een warme zomerdag. Hij is te koop voor 1,79 

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !