Typisch Zomer ! + Win Actie : Ibiza Style Horloge


Whooaa we're going to Ibiza,  Whoaa to the island.....


De zomer is een beetje roulette aan het spelen, Noodweer hier, 35 graden daar, maar wat vind ik nou eigenlijk typische zomer dingen ?




De Aaltendagen ....  Wij hebben in ons dorp Aalten , de Aaltendagen. Dit zijn 4 donderdagen waar dan een grote markt is en er allerlei bands spelen in cafés en op de markt. Er is wat te doen voor jong en oud en weer of geen weer.... meestal gaat het gewoon door ;) 

De geur van nat gras....  Je kent het wel, warme natte stoeptegels en nat gras de ochtend nadat er weer eens een onweer bui is geweest, heerlijk vind ik dat.



Rode lipstick... Dit is niet perse iets typisch zomers maar ik ben in dit seizoen wel meer geneigd om rode lipstick te dragen. 

Erwtensoep ....   Ik eet veel liever erwtensoep in de zomer. Gek eigenlijk he?


Blauwe nagellak...   Nagellak is niet seizoens gebonden maar dit kleurtje draag ik veel liever in de zomer. Hetzelfde geld voor andere pastel kleurtjes. 



Sieraden...  Ik draag eigenlijk weinig sieraden maar heb in de zomer wel graag een horloge om omdat ik mijn mobiel niet altijd bij me heb . Dan ga ik graag voor een fleurig exemplaar zoals dit horloge ! En het leuke is , jij kunt hem winnen :)


Wat je hier voor moet  doen ?
Heel simpel. 

Like BeautyxSpace op Facebook en als extra  tag minimaal 2 vrienden onder bovenstaande foto . ( hoeft niet )

Wat je mag doen ? Vul de Rafflecopter in en laat me weten dat je mee wilt doen :)


a Rafflecopter giveaway

Reacties

Unknown zei…
Alweer een toffe winactie! Ik heb net een nieuw horloge, dus ik sla de winactie over. :) Succes allemaal!!!

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !