What I've been up to.


What I've been up to...  De laatste maanden zijn de kiekjes kieken artikelen op de achtergrond geraakt door ziekte en omdat ik om die reden weinig gedaan heb.  Nu heb ik helaas weer een fikse griep te pakken en moet ik woensdag weer een mri scan ondergaan.  Maar wat heb ik de laatste tijd nou wel gedaan?

bron google 

Series kijken ! Ik heb the vampire diaries gekeken tot en met seizoen 7 en kan niet wachten tot seizoen 8 !
Ook heb ik fuller house  en Degrassi- the next class bekeken. Sinds kort kan ik namelijk ook via netflix series en films kijken en als je veel thuis zit is dit heel erg fijn.

bron girls.nl 



Boeken lezen !  Ik ben bezig met de trilogie van the hungergames , ik ben nu halverwege het tweede deel.
Het lezen wil nog niet zo vlotten vanwege de hoofdpijn maar het boek is erg spannend.




Verder schrijf ik momenteel wat minder artikelen maar ben ik wel een stuk actiever geworden op Instagram  .
Hier vind je product foto's of leuke kiekjes van mijn huisdieren.  


Natuurlijk wil ik weer snel artikelen schrijven maar fotd's zitten er nog even niet in .
Wat zouden jullie leuk vinden om te lezen?

Wat meer reviews over douchegels?
Of meer over ''De weg van Lenthe'' bijvoorbeeld?
Ik hoor het graag.  



Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !