Mini shoplog Wat Maakt Je Mooi

Ik deed weer een kleine bestelling bij watmaaktjemooi en laat vandaag zien wat ik besteld heb.

Deze salt slush stress buster zat bij de zomer sale en ik kocht deze nu voor slechts 2,50.  Hij ruikt heerlijk fris en hier kun je aardig wat voetenbadjes mee vullen.



Als tweede deze fluffy bodybutter met de geur van ''Alien''
Dit is een opgeklopte body butter en ik vind dit echt een super product.  Hij kost 5,50 . 



Verder bestelde ik dit potje creme met een creme brulee structuur. Deze ruikt naar gember,limoen en cocos en de mix is echt perfect deze kost 3,95  . Het maakt mijn huid zacht en verzachtte meteen mijn eczeem plekje op mijn elleboog.
Ik bestelde ook nog een manibomb ( 0,95 ) , en als cadeautje kreeg ik een cuticle balm.


Ik ben weer zeer te spreken over de producten van wat maakt je mooi.  Morgen komt er een review online van de fluffy body butter.  

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !