Review : Watmaaktjemooi - Fluffy bodybutter ''Aliens Potion''

Toen ik hoorde dat watmaaktjemooi een fluffy body butter aan haar assortiment had toegevoegd met de geur ''Aliens potion'' moest ik deze natuurlijk hebben aangezien dit mijn favoriete geur is van Thierry Mugler.   Ik was erg nieuwsgierig naar de geur en of hij goed over een kwam.



Een mix van meloen,mandarijntjes vermengt met rozen en jasmijn, vanille en musk.

De geur vind ik iets zachter en minder ''musk'' dan de originele geur maar daarom niet minder lekker.
Ik vind het wel fijn om een wat frissere geur te hebben in een body butter.


De substantie voelt aan als een luchtig Mona toetje en is gemakkelijk uit te smeren.  Je huid word intens gehydrateerd door de fijne ingrediënten die in dit product zitten zoals shea boter en cocos olie.

De boter smelt meteen op je huid en voelt nog heel lang zacht aan met een subtiele geur .

Ik ben weer helemaal fan van dit product !

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !