Opgemaakt #Oktober deel 2 2016

Ik ben drastisch gaan declutteren en restjes gaan op maken. Elke maand zeg ik dat het de maand er op wel minder word, maar de artikelen zijn meestal even lang xD.
Deze maand splits ik het op, dus bij deze,  opgemaakt oktober deel 2 

Tijdens het declutteren vond ik deze nagellak remover waar nog een restje in zat.  Deze heb ik al tijden en ik heb geen idee meer of ik deze fijn vond of niet.

Hetzelfde geld voor deze showergel van Oriflame.
Ik was nogal zuinig hiermee en daardoor had ik hem al minstens een jaar staan , deze maand maakte ik hem op.


Deze mini shampoo van Balea rook gewoonweg goddelijk en maakte mijn haar zacht en glanzend. Ik ga zeker weten weer een flesje of grote verpakking aanschaffen als ik weer in de DM ben.

Deze 8x4 deo is nostalgisch, letterlijk en dus tijd om weg te doen. Hij was ook bijna leeg overigens.



En er ging nog een deo op die bijna leeg was! Al een tijdje kwamen er geen deo empties meer maar dit komt omdat ik alles door elkaar gebruik, dan gaan ze ineens allemaal op .

Dit diepreinigend maskertje van Dr. Van Der Hoog was gewoon prima.



Deze crème is niet helemaal op maar ook deze heb ik al meer dan 2 jaar in de kast liggen. Tijd om vaarwel te zeggen.  Al moet ik wel zeggen dat ik hem erg fijn vond maar hij is iets te dik en vettig naar mijn zin tegenwoordig.

De lipbalsem was over datum , de lipstick is gewoon kapot en ontzettend onhandig in gebruik en inmiddels heb ik een vervanging.  De camouflage concealer heb ik elke dag gebruikt het afgelopen jaar, maar de consistentie is niet meer helemaal lekker dus deze gaat ook weg. 


De producten van Elvive waren in Oktober met 50% korting en dus ook deze shots die nu slechts 0,75 kosten. Ik nam er eentje mee en ik vond hem erg fijn. Niet heel bijzonder maar dat verwacht ik ook niet van een enkel shotje.

Een tijdje terug won ik een setje me Vichy maskertjes en dit gel maskertje vond ik heel fijn om te gebruiken.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !