Review: Essence 2in1 lipstick lipliner - pink points


Ik heb  heel lang gewacht om dit product aan te schaffen omdat ik bij meerdere first impressions las dat de lipstick meteen afbrak. Dit was natuurlijk in de zomer en ik dacht nu het wat kouder word, wil ik dit product wel een kans geven en als hij alsnog afbreekt heeft Essence gewoon een flut product op de markt gebracht.


Het concept vind ik wel handig , je kunt je lippen inkleuren en omlijnen met hetzelfde product en dat scheelt je ruimte en geld. Met de punt omlijn je je lippen en met de platte kant kleur je ze in, dit gaat prima ! Ik ben alleen benieuwt hoe dit gaat als de punt afslijt maar dat is een zorg voor later.


De punt werkt prettig en precies en hij glijdt als boter over je lippen. De stick heeft een goed pigment en met de platte kant kleur je gemakkelijk je lippen in.  Ik vind de kleur echt prachtig en ben dol op het matte effect, en hij brak niet af gelukkig!  Voor 2,59 is dit een leuk en handig product om eens uit te proberen.  


Reacties

JulieStarr zei…
Ik heb ook zo'n exemplaar in huis, in een andere kleur. Ik vind ze op zich niet slecht, al mag een lipstick van mij langer blijven zitten! :-)

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !