Review : Kruidvat shea butter crème masker


Het Kruidvat stopte haar originele producten in een nieuw jasje en produceerde er ook meteen nieuwe producten bij.
Toen ik dit crème masker zag moest deze natuurlijk meteen mee want met dit weer krijg ik een erg droge huid . Dat er shea boter in zit is voor mij een extra plus punt want deze staat bekend om haar hydraterende eigenschap en ik vind het ook nog eens heerlijk ruiken. 


Het masker is wit en ruikt heerlijk zacht naar shea boter.
Hij voelt heerlijk zacht aan op de huid en is gemakkelijk uit te smeren.  Het fijne van dit masker is ook dat hij niet hard word zodat je het masker weer gemakkelijk af kunt nemen zonder geschrob en geboen wat dan weer zorgt voor een geïrriteerde huid . Ik gebruik dit masker onder de douche zodat ik meteen weer af kan spoelen en wat voelt mijn huid ontzettend zacht aan ! 


wow ik ben echt heel erg tevreden over dit masker want ik heb namelijk een ontzettend gevoelige huid en vooral bij maskertjes heb ik snel last van een rode huid. Maar met dit maskertje heb ik nergens last van en het geeft mijn huid ook nog eens een mooie glow .


Super Kruidvat ! En de prijzen zijn ook lief, elk product kost namelijk slechts 1,99 .

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !