Current Favorites !


Af en toe doe ik wel eens een favorieten artikel met de favorieten van de maand, maar sommige favorieten heb ik nog niet eens een maand, vandaar de andere titel.


Als eerste dit luchtje van Playboy, deze kocht ik voor mijn verjaardag en ik heb hem bijna iedere dag nog gedragen.
Het is een lekker zoet maar ook fris parfum.


De handcrème kocht ik bij de DM en ondanks dat hij echt niet naar koekjes ruikt ben ik er wel super blij mee omdat deze ruikt naar de zomerse bodymist waar ik zo dol op ben.


De lipbalsem komt ook bij de DM vandaan en is van Balea.
Alle lippenbalsems vind ik wel fijn van hen maar als er kersen in zit dan ben ik meteen verkocht.



Deze mini deo ook van Balea ( ja sorry ik ben fan) ruikt precies naar het welbekende nivea geurtje, maar hier hoef ik dan niet van te hoesten omdat hier geen poeder aan toe is gevoegd.


Verder heb ik  ''dewdrops'' van Woodwick nog veel gebrand.
Helaas is hij nu op. Ik heb er zo'n 4 keer mee kunnen doen.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !