De weg van Lenthe #page 18

Zijn maag draaide om , net zo als hij zelf en strompelde naar de super markt om de hoek. Toen hij de kranten bak passeerde zag hij dat het 2015 was…  Hij was geen jaren kwijt,  maar slechts 4 weken…   Waar waren zijn ouders?  In welke shit hole was hij  beland?
Je draagt me en je hoort me.
Maar je hoort me niet.
Ik voel je hart kloppen, ik hoor je .
Maar je herkent mijn stem vermomt als hartslag niet.
Ik zit in je verborgen, verstopt de afgelopen 24 uur .
Maar je ziel herkent me niet , je omarmt me niet.
Ik heb het koud, de hitte glijdt langs me heen.
Mijn adem stokt en de rook die je inademt verdoofd me.

Ethan negeerde de stemmen in zijn hoofd. 

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !