Opgemaakt & Decluttered #November 2016 #Deel 1

Deze maand heb ik niet alleen veel opgemaakt maar ook wat dingen weggegooid of weggegeven.  Van de dingen die ik weg gooi staan ook foto's in dit artikel.  Ik heb niet van elk product dat ik weggegeven heb foto's gemaakt, dan word het artikel te lang. 

Dit is alles wat naar een nieuw huisje gaat !!
Tip ": Doe alles in ziplock zakjes per categorie.
Zo raak je niks kwijt en als er toch iets gaat lekken zijn de rest van de spulletjes nog schoon.



Als eerste heb ik mijn lipbalsems uitgezocht, sommige producten liggen al jaren in een mandje die ik ook al jaren niet meer gebruikt heb, weg ermee !  Verder zitten er een paar oogschaduws bij. En een Lipstick van de HEMA.



Deze  forbidden volume topcoat van Essence was nog niet helemaal op, maar lag er al wel meer dan 4 maanden.
Aangezien ik gevoelige ogen heb gooi ik de meeste budget mascara's dan ook weg als ze nog niet helemaal op zijn.
Ik vind hem erg fijn en heb alweer een nieuwe in gebruik.


Er ging een FA deo op met groene thee geur. Hij doet zijn werk super maar de geur begon me op het laatst tegen te staan waardoor ik hem als luchtverfrisser gebruikte toen hij bijna leeg was .  De mini vogue kreeg ik een keer van mijn oma. Deze ging mee als ik ging logeren of in mijn handtas, ik vond dit een lekkere geur. 




Er zijn ook een aantal mascara's  ''op'' .
Sommigen gebruikte ik al een half jaar niet meer dus de helft is gewoon uitgedroogd.  Dit komt omdat ik eigenlijk meerdere mascara's tegelijk gebruik om het gewenste effect te krijgen. De perfecte mascara heb ik nog steeds niet gevonden.   Die van Essence, de oranje en Yves Rocher heb ik wel opgemaakt, de anderen vond ik niet fijn.



Ahh hebben jullie dat ook ? Dat douchegels die in dit soort tubes zitten veel sneller op gaan dan als die in flacons?
Deze van Therme ging er dus al binnen een week doorheen.
Heerlijke geur en wil deze heel graag opnieuw aanschaffen als hij weer in de sale is .



Ook maakte ik een paar maskertjes op en een parfum sample. Verder niks bijzonders maar gewoon prima spul.





Er ging ook een conditioner op van Gliss kur .
Deze vond ik erg prettig in gebruik.
De wash in wash out shampoo in chocolate brown was ook fijn.



Verder maakte ik deze anti roos shampoo op, deze ruikt  gewoon erg lekker en werkt goed.

En jaa er is weer een haar kur op van de Edeka.



Deze douchegel van Yves Rocher met cacao en sinaas appel komt uit de kerst collectie van vorig jaar.
Het was tijd om deze op te maken !


Deze sample van star skin deed niks goeds voor mijn huid.



Er ging ook een mini haar masker van Dove doorheen.
Een fijn product waar ik nog een mini van heb staan.


De gliss shampoo ging natuurlijk ook op.



Deze mini deo van Playboy rook erg lekker, en is nu ook op.
Evenals dit sheet masker van de Action. 



Dit is de mysterieuze hand creme die op ging waar ik dacht dat ik geen foto meer van had ! Nu is dit niet de mooiste foto dus heb ik er eentje van de site zelf geleend voor het andere artikel.
En het micellair water ging op van Garnier.
Fijn spul maar deze flacon van 125 ml was binnen twee weken op. Dit vind ik wel heel snel en zal deze dus ook niet zo snel weer aanschaffen. 





Reacties

JulieStarr zei…
Wat heb je veel opgemaakt/weggegooid! :-) Ik vind de 3-in-1 Miracle Mascara van Rituals erg fijn en ook die van Bourjois heb ik altijd met plezier gebruikt! :-)
Engelina zei…
Ja best wel erg haha allemaal binnen een week. Die van Bourjois is inderdaad ook fijn, daar heb ik een keer een mini van geprobeerd.

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !