Review : Essence mystic purple lipstick & purple hair !


Ik had een gekke bui en verfde mijn haar donker paars.
Ik besefte toen dat ik ook nog een paarse lipstick had liggen die ik nog wilde reviewen, so here it is



Mystic purple is een glanzende longlasting lipstick van Essence. 
Het is een paarse kleur met een roze ondertoon en ik vind hem persoonlijk niet al te heftig.  Hij glijdt als boter over je lippen en je lippen voelen super zacht aan.  


Super long lasting is hij niet, een drankje kan hij echt niet aan. Maar voor 2,39 stift ik graag nog een keertje extra bij.


Reacties

Eva Cardol zei…
Het is een mooie kleur en staat goed bij je haar :)
En inderdaad, voor die prijs mag je ook niet al te veel verwachten ;)

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !