Opgemaakt #december 2016 deel 1


Ik heb al weer een lading bijna lege producten en wat mini's en samples opgemaakt.  Bij deze deel 1 van deze maand.


Als eerste ging deze kruidvat wash in wash out in warm brown op. Deze gebruik ik om mijn haar kleur donker te houden aangezien ze nog geen paarse versie hebben.

En ik maakte de clay shampoo van Elvive op. En hoe fijn ik deze ook vind voor mijn haar , mijn hoofd huid is er minder blij mee merk ik.  Voorlopig gebruik ik nu dus een andere om te kijken of het echt hier door komt .


Op ali express kocht ik deze voet peeling. Mijn voeten voelden heel zacht aan na gebruik maar op de verpakking staat dat het peel effect een paar dagen op zich laat wachten. Hier kan ik dus nog niks over zeggen.

Ik maakte een foam maskertje op, een gezicht verzorging sample en een oogmasker van Ali express.
Prima producten.


Deze lash en eyebrow gel van Essence is niet helemaal op maar ik heb hem al eeuwen en volgens mij is hij over datum.
Ik vond het wel een fijn product.

Ik baal echt dat ik hier geen back up van heb gekocht want damn wat ruikt deze douchegel lekker. Echter heb ik genoeg andere douchegels op voorraad dus koop ik deze ook niet opnieuw.


Deze blurry foto ( oeps! zie het nu pas ) is een micellair water van de Action en ik vind deze prettig in gebruik en hij is super cheap.

En ik maakte deze mini conditioner van pantene op.
 

Van loving blends  maakte ik deze conditioner op en hier ben ik wel tevreden over. Maar puur omdat je zo hard moet knijpen voordat er product uit komt zal ik hem niet op nieuw kopen. heel erg jammer maar een te groot irritatie punt.

Deze douchegel van Balea ruikt naar meloentjes maar dan met een zurige ondertoon, de geur begon me tegen te staan maar in de zomer zou hij wel weer lekker zijn.



Nog meer gezichtmaskertjes! in plaats van eerst mijn tubes op te maken ben ik ook bezig met dit soort zakjes op te maken.  Ook maakte ik eye gel pads en neus strips van botanical choice op,fijn producten.

En er ging een handzeep van de Action door heen die lekker fris rook.


De douchefoam van Therme rook heerlijk , maar ook dit was zo'n product die lastig uit de verpakking te krijgen is.

Altijd prima, een deo van vogue, dit wil je in de zomer echt niet gebruiken maar als je niet veel zweet is dit prima.



En als laatste watten staafjes, ik geloof dat deze van het Kruidvat zijn , maar ik maak elke maand wel 2 verpakkingen op .


Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !