Review : Balea Melone gel crème maske


Ik ben dol op maskertjes en op water meloen en toen ik zag dat er een watermeloen maskertje te koop was moest ik deze natuurlijk hebben. Ik had geluk want er lagen er nog maar een paar en deze heb ik mee genomen.

foto van Engeliina Graepler.


De substantie is inderdaad te omschrijven als een crème gel en laat zich gemakkelijk verdelen over het gezicht. De geur is lekker fris en lijkt inderdaad precies op watermeloen.
Al meteen merk ik dat dit product mijn huid verkwikt en lekker zacht aan laat voelen en als ik het afspoel is dit nog steeds zo. Dit is een erg fijn maskertje! Jammer dat het een limited edition is dus wees er snel bij. Ze kosten 0,45 per zakje met twee stuks. 

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !