Bodymist Stash

Vandaag laat ik mijn body mists aan jullie zien. Ik heb er niet erg veel maar welke ik wel heb zijn favorieten. 


De twee flessen van Embrace gebruik ik graag in de zomer, deze zijn bloemig en fris.
Die van Yves Rocher doet je denken aan het strand met een cocktail in je hand, ook deze draag ik  graag in de zomer.

foto van Engeliina Graepler.


De watermeloen mist van Balea vind ik gek genoeg juist lekker in de winter,  de botanical mist van Yves  Rocher ook.
Dit zijn zachte maar frisse geuren.
Die van Victoria's secret is mijn winter favoriet, deze kreeg ik met kerst in 2015 van mijn vader. Hier ben ik erg zuinig mee want hij ruikt heerlijk.

foto van Engeliina Graepler.


Deze mist van Essence ruikt naar een parfum dat ik nergens meer kan vinden, hier heb ik dan ook 2 flessen van staan.
Het kleine flesje is mijn ultieme favoriete geur en kocht ik via een FB groep. Ik ben er dol op !

foto van Engeliina Graepler.


Wat niet op de foto staat is een zomerse bodysplash van Essence die momenteel in een krat zit.  En mijn therme white lotus spray is onlangs opgegaan.
Zoals je ziet heb ik geen grote verzameling , ik gebruik liever parfum maar voor de afwisseling is dit heerlijk.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !