Favorieten # Januari 2017


Januari is alweer voorbij ! Dat ging snel zeg. 

Ook deze maand wil ik jullie een aantal favoriete producten laten zien .

foto van Engeliina Graepler.


Dit luchtje kocht ik in december van Essence uit de little x-mas factory limited edition. Ik draag deze regelmatig en het is het perfecte luchtje als je van vruchten houdt.


foto van Engeliina Graepler.

De handcreme die ik er vaak bij pakte was de  ''cherry'' handcreme van Treacle moon, deze doet me aan moam snoepjes denken .

foto van Engeliina Graepler.

Deze topcoat mascara van Essence is echt geweldig, maar helaas gaat deze uit het assortiment. Gelukkig heb ik nog een paar back ups liggen .

foto van Engeliina Graepler.

Mijn favoriete douchegel van de maand januari was deze gel van FA.  Deze is ook opgegaan onlangs.
Ik ben dol op deze geur en heb er ook nog een deodorant van staan .

foto van Engeliina Graepler.

Het favoriete haar product was deze glans spray van Syoss die volgens mij niet eens meer in het assortiment zit. Ik vind de geur en de werking fantastisch en het maakt je haar makkelijker doorkambaar.

foto van Engeliina Graepler.

Dit zilver masker kocht ik bij de Wibra en het is net een dikke verzorgende paarse boter dat je in je haar smeert.
Deze ga ik zeker opnieuw aanschaffen zodra hij leeg is .

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !