Kruidvat haarmasker Oil & Rescue

Onlangs was ik bij het Kruidvat op zoek naar een haar masker aangezien ik nog niet in Duitsland was geweest voor mijn geliefde Elkos haar kür .  Qua ingrediënten en qua verpakking lijkt dit masker van het Kruidvat er erg op dus nam ik hem mee. Hij kost 1,79 en er is ook een bijpassende shampoo,conditioner,anti-klit spray en een verzorgende crème.


foto van Engelina Graepler.

De substantie is een erg dikke crème, niet zo lobbig als die van Elkos. Dit komt omdat hier meer oliën in zitten en bij die van Elkos zit meer shea butter.
De tube heeft een klik dop en je kunt dit product gemakkelijk tot de laatste druppel op maken.
Het masker ruikt heerlijk en smeert gemakkelijk uit .


foto van Engelina Graepler.


Na gebruik voelt mijn haar heerlijk zacht aan en is mijn haar ook direct minder pluizig. De geur blijft ook een tijdje hangen en dat vind ik altijd wel lekker .

Ik vind het een fijn masker maar niet perse beter dan die van Elkos die 0,89 kost waar ook nog een UV filter is ingebouwd en siliconen vrij is .
Toch zal ik deze wel opnieuw kopen voor de afwisseling omdat ik olie producten ook wel erg fijn vind en dit masker niet mijn haar verzwaard.  

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !