Opgemaakt # week 6 # Februari


Jazeker, ook deze week heb ik weer wat op gemaakt.

De reden waarom ik dit artikel voorlopig wekelijks maak is omdat mini producten op maken mijn nieuwe challenge is.
Ik koop/krijg ze en omdat ik ze zo schattig vind staan blijven ze maar liggen. Terwijl het me een hoop ruimte bespaard om ze wel te gebruiken.



Als eerste ging dit honing gezicht maskertje van Balea op.
Deze heb ik echter maar 1 minuut op mijn gezicht gehad, waar dit eerder een favoriet was en ik er nu zelfs nog wat van heb liggen , word ik nu misselijk van de geur.
Echt vreemd, maar de rest ga ik dus niet gebruiken.


Het zelf verwarmende honing masker van HEMA vind ik echter wel heerlijk ruiken maar volgens mij is deze helaas niet meer te koop.


foto van Engeliina Graepler.


Deze douchegel van FA vond ik heerlijk maar ging wel snel leeg. Daarom koop ik FA producten alleen in de aanbieding.
Wel is het een erg fijne en frisse douchegel die altijd wel kan en voor mij niet seizoen- gebonden is.


foto van Engeliina Graepler.


Ook maakte ik een mini oxygen shampoo op van Dove die ik heel erg fijn vind , helaas kan ik hem verder nergens vinden.

foto van Engeliina Graepler.


Van Intenscent ging de waxmelt op in de geur ''loverdose'' en ik vond hem heerlijk, de geur ging 8 uur mee en is geur getrouw. Ook ging van dit merk een ander geurtje op namelijk  ''morgenfris''

foto van Engeliina Graepler.

Ook fijn was deze mini mondwater van Kruidvat, deze brand niet in je mond omdat er geen alcohol in zit.

foto van Engeliina Graepler.


En er ging natuurlijk weer een pakje neusstrips doorheen en een pakje oog pads, deze komen eigenlijk maandelijks terug in de opgemaakt artikelen.

foto van Engeliina Graepler.


Deze mascara vond ik echt geweldig, zuinig in gebruik en je krijgt er mooie volle wimpers van.  Ook al is hij nog niet helemaal op, ik doe hem toch weg naar bijna een jaar bijna elke dag gebruikt te hebben, omdat ik merk dat dit mijn ogen irriteert, sowieso doe ik de meeste mascara's na 3 maanden al weg.

foto van Engeliina Graepler.

De mini bodybutter in de geur satsuma van de bodyshop is net niet helemaal leeg gegaan, hij is namelijk niet meer goed. Ik treur hier ook niet om want ik vond de geur veels te chemisch naar mijn zijn, en er zat ook nog maar iets van 10 ml in ofzo.  


foto van Engeliina Graepler.
En er ging nog meer op, namelijk drie mini shampootjes.
twee van Guhl en eentje van Syoss.  Die van syoss is echt geweldig en zou ik graag fullsize willen.


foto van Engeliina Graepler.foto van Engeliina Graepler.

Nog een fijn product, de hairmilk conditioner van Nivea.
Het is een lekkere lobbige conditioner die heerlijk ruikt en haar werk fantastisch doet. Het enige nadeel is de verpakking, doordat de structuur bijna als dat van een haarmasker is krijg je het product er niet zo handig uit en moet je de verpakking doorknippen.


foto van Engeliina Graepler.

Van Woodwick maakte ik eindelijk deze waxmelts op.  Ik heb ze in december gebrand, maar had van elk nog een stuk liggen. Nu zijn ze echt op.  Heerlijk zijn ze , maar ook prijzig.

foto van Engeliina Graepler.

Als laatste maakte ik dit maskertje op, en dit werd ook hoog tijd want dit maskertje begon al een beetje uit te drogen.

foto van Engeliina Graepler.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !