Opgemaakt # week 7 # Februari

Het gaat super met het project declutter, mini producten opmaken en een klein beetje minimaliseren. Ook deze week maakte ik weer wat producten op. Het is wel wat minder, maar dat betekent dat ik aan nieuwe full size producten kan gaan beginnen. 


foto van Engeliina Graepler.




Als eerste ging dit panda oogmaskertje op.
Hier van is onlangs een review verschenen.



Ook testte ik dit purifying masker van L'oreal.
Deze vond ik erg fijn en doeltreffend.
Alleen merkte ik dat hij wel erg agressief was voor mijn huid.


foto van Engeliina Graepler.foto van Engeliina Graepler.


Batiste vind ik een heel fijne droogshampoo als ik blond ben. Handig om uitgroei te verbergen en om je haar een oppepper te geven. Met dit soort kleine flesjes doe ik maar 4 keer mee, maar zijn fijn voor onderweg.

Heerlijk, deze waxmelt in de geur ''morgenfris'' van Intenscent.



foto van Engeliina Graepler.foto van Engeliina Graepler.

Ook van woodwick ging deze heerlijke waxmelt op.
Helaas was dit de laatste en vind ik ze te prijzig om steeds te kopen.

Dit maskertje van Wella vond ik erg prettig werken, mijn haar voelde na eenmalig gebruik al beter aan.



foto van Engeliina Graepler.foto van Engeliina Graepler.


Ik gebruikte een watermeloen maskertje van Balea.
Een prettig maskertje, ik heb er hier nog een paar van liggen.

En als laatste een mascara van Essence.
Deze droogde wel erg snel uit vond ik.
Jammer want verder een prima mascara.


foto van Engeliina Graepler.foto van Engeliina Graepler.


Vooral samples en maskertjes deze week dus ! Wat hebben jullie opgemaakt?

Reacties

sherry zei…
Leuke blog heb je!
Unknown zei…
Hee, zie ik daar nu het woord 'minimaliseren' hihi! Leuk <3 Ik vind het heerlijk om producten ein-de-lijk op te maken!
Engelina zei…
@gekopmakeup jaa jij hebt me geïnspireerd :)
@sherry dankje !

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !