Review : Action lipkit deep nude


De lipkits zijn helemaal populair en nu heeft ook winkelketen Action  met haar eigen merk max & more een lip kit uitgebracht. Ik heb ze gezien in 3 kleuren , classic red, wine red en deep nude.  Vandaag laat ik deep nude aan jullie zien.

foto van Engelina Graepler.


Het is een matte liquid lipstick met een bijpassend mat potloodje.  Het potloodje brengt gemakkelijk aan.
De liquid lipstick heeft een prettig kwastje en ook hiermee kun je precies te werk gaan.

foto van Engelina Graepler.

De kleur is lekker nude en lijkt op  ''come naturally'' van Essence die helaas uit het assortiment is.  Hij droogt mooi mat op en blijft zo'n 8 uur perfect zitten ondanks dat hij wat afgeeft als je eet of drinkt.  

foto van Engelina Graepler.foto van Engelina Graepler.

Het enige nadeel is dat hij ontzettend plakt nadat je wat hebt gedronken en dit is een grote irritatie. Ik ga eens kijken of ik hier wat op kan verzinnen want verder is deze kit perfect en dat voor 1,00.

Reacties

Wauw! Wat een prachtige kleur. Zelf had ik dit product nog niet zien liggen. Ga zeker van de week even langs de Action. Voor de Action is het zeker niet slecht, alleen jammer dat hij plakt na het drinken. Hopelijk verzin je daar nog een oplossing voor.
Engelina zei…
Volgens mij ligt het ook nog maar 2 dagen in de schappen :)
Ja dat hoop ik ook , zodra ik een oplossing heb zal ik het in de reacties zetten.
Anoniem zei…
Ik ga kijken of ik het potloodje kan vinden, het lijkt mij een prima lipliner.
Unknown zei…
Mmm jammer van dat geplak, de kleur is wel mooi!
Engelina zei…
Het geplak is inmiddels opgelost door simpelweg een lipbalsem die niet glanst er overheen aan te brengen.

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !