Review : Treacle Moon handcremes


Van de week vertelde ik al over mijn favoriete douchegel van Treacle Moon en vandaag laat ik jullie mijn mening weten over de handcremes.  Ik heb er namelijk 3, eentje met marshmallow geur, eentje die lekker ruikt naar mandarijntjes en ik heb de nieuwste geur met kersen.

foto van Engeliina Graepler.



Ik vind ze allemaal even lekker en verzorgend.
De geuren zijn lekker zoet zoals we gewend zijn van Treacle moon en voor 1,95 heb je 75 ml aan product wat ik een prima prijs vind. De substantie is een beetje lotion achtig en door zacht te knijpen in het flesje komt er precies genoeg product uit .  De crème trekt snel in zonder een vettig laagje achter te laten en laat mijn handen weer lekker zacht aan voelen.  De werking van de drie soorten die ik heb is hetzelfde, net zoals de substantie.

Ik kan zeker weer een tijdje voor uit met deze flesjes want je hebt maar weinig product nodig.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !