Waarom ik nog steeds graag blog .


Je ziet het steeds meer, ''grote'' maar ook zeker kleinere beauty bloggers die de stekker uit hun blog trekken.
Of besluiten om minder te gaan bloggen of een compleet nieuwe blog gaan beginnen, of alleen blijven vloggen.



Waarom eigenlijk?
Natuurlijk word je ouder, en verleg je je interesses, maar ook factoren als kinderen krijgen en doorgaan als mamablog, of andere levens gebeurtenissen zijn een reden.

Ook stoppen vooral veel kleine bloggers omdat ze nauwelijks bezoekers hebben of geen opdrachten krijgen van bedrijven of pers bureaus en buiten hun blog nog moeten werken om brood op de plank te krijgen.

Waarom ik nog  wel graag blog?
Ik ben zelf absoluut niet groot met max 2000 unieke bezoekers per maand.  Maar dit interesseert mij niet zo heel veel.  Dit omdat ik een hobby blogger ben en ik al zo'n 4 jaar met liefde blog voor de lol .

Het hoeft allemaal niet zo perfect en ik hoef ook niet altijd het nieuwste van het nieuwste.  En ondanks dat ik door mijn diabetes meer interesse heb gekregen voor gezond en goed eten ben ik mijn liefde voor beauty niet verloren.
Alleen heb ik daarom gekozen om food foto's vooral op Instagram te delen zodat deze blog 75 % beauty blijft.

Ik vind het leuk om blogs te bezoeken en te bekijken wat zij vinden van het product dat ik toevallig ook in huis heb.
En dan vooral budget producten trekken mijn aandacht .

Natuurlijk zou ik het leuk vinden om meer samenwerkingen te krijgen, of op een pers lijst te staan maar ik weet ook dat dit niet haalbaar is, ik niet professioneel ben en dit is dan ook geen streven voor mij.  Bloggen is mijn hobby, een uitlaatklep, tijdverdrijf en niks moet en alles kan.
 En mocht er dan een keer een opdracht voorbij komen, geniet ik hier extra van ;)

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !