Review : Treacle moon Soft watermint rain bodyspray & showergel


Toen ik laatst bij de DM was in Bocholt zag ik ook de nieuwere lijn Soft watermint rain liggen van Treacle Moon.
Aangezien ik al een hele hoop Balea douchegels had ingeslagen besloot ik er om een mini mee te nemen van deze nieuwe geur. Ik zag ook dat de bodyspray er was dus die ging ook mee.  Ik vind de verpakkingen erg vrolijk vormgegeven en de kleurtjes zijn ook lekker fris.

foto van Engelina Graepler.


Ik vind dat de geur ruikt naar natte warme tegels in de zomer na een regenbui gecombineerd met een glaasje munt water met citroen melisse.  Heel erg fris om in de ochtend te gebruiken.  De spray zelf blijft niet zo heel lang hangen maar voelt wel heerlijk verfrissend aan. De douchegel schuimt gewoon lekker en maakt mijn huid goed schoon.
De douchegel ruik je nog een aantal uurtjes terug op je huid maar laat mijn huid niet speciaal zacht aan voelen.

foto van Engelina Graepler.

Het zijn lekkere en frisse producten om eens uit te proberen en omdat de douchegel een mini is kom ik ook sneller door mijn stash heen ipv meteen een  grote te kopen en hem nog maanden te laten staan . De mini kost 0,95 en de bodyspray 2,99.  Prima prijzen.

foto van Engelina Graepler.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !