L'oreal colorista wash out lilac & pink hair fading traject. 3 x gewassen. # Blauw haar?


Het leek me leuk om jullie mee te nemen in mijn roze/paars haar avontuur. Hoe lang blijft het zitten? En hoe vervaagt de kleur na elke was beurt?   



Ik gebruik de Dove nourishing secrets strenghtening shampoo en conditioner. En af en toe het haar masker met argan olie van het Kruidvat eigen merk. Ik was mijn haar met warm water. 
Zo ziet mijn haar er uit op de eerste dag na het kleuren en uitspoelen.  Ik heb mijn haar hier nog niet gewassen.

foto van Engelina Graepler.


Zo ziet mijn haar er uit na de eerste was beurt. Het paarse vervaagd meer naar blauw en wit. Het roze ziet er nog goed uit . Bij mijn uitgroei is de kleur er al volledig uit .


foto van Engelina Graepler.

Na de tweede wasbeurt is ook het roze ietwat vervaagd en het paarse is nog meer blauwig en wit geworden.
Wel grappig dat juist het roze overheerst aangezien ik 1 tube paars en slechts een halve roze heb gebruikt . 

foto van Engelina Graepler.

En na drie keer wassen is de kleur er bijna volledig uit .
Alleen het roze in de punten is volledig blauw geworden.
Ik vind het niet storend want wilde mijn haar toch bubble gum blue verven in de punten. ( wat ik nu nog niet ga doen dus)  Wel merk ik dat mijn punten echt ontzettend droog zijn geworden , wat ik voor het verven nog niet zo erg had omdat ik mijn haar net had geknipt .


foto van Engelina Graepler.

Dat het product als een haar masker dient, en niet schadelijk is gaat niet op voor mij. Maar dat verwachtte ik ook niet. Ik vind het leuke producten om mee te spelen.
Voor nu laat ik dit artikel zo omdat de kleur er zo goed als uit is op een paar plukjes en de punten na. 


foto van Engelina Graepler.



Reacties

Susanblogt.nl zei…
Jeetje wat slecht dat het je haar zo droog maakt! Vooral als ze dus beweren dat het niet schadelijk is. En gek dat het blauw wordt! Ik heb zelf met haar een tijdje roze gehad met Directions verf en dat werd heel mooi rosé en toen vervaagde het weer naar mijn eigen blonde kleur, helemaal geen blauw.
Liefs, Susan
Engelina zei…
Ja mijn haar is echt een hoopje stro momenteel. Valt wel weer te fiksen maar toch wel slecht inderdaad. Directions is inderdaad een heel fijn merk. Nu wist ik natuurlijk het risico dat het goed mis kon gaan maar wilde het toch graag testen en dan ook vast leggen voor anderen.
Binnenkort ga ik de dirty pink en purple uit proberen. Maar heb ook nog flamingo pastel van Kruidvat liggen. Die van kruidvat drogen je haar trouwens niet uit . Ik ga overigens dan niet mijn hele haar doen nu ik weet dat het blauw kan worden.

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !