Opgemaakt #week 14 # April 2017 ! 10 producten in 1 week !

Het zou wel heel raar zijn als ik een keer niks op zou maken, en er is dus ook deze week weer aardig wat leeg geraakt.

foto van Engelina Graepler.



foto van Engelina Graepler.

Ik ging aan de slag met de colorista wash out kleuringen en had de gehele paarse tube nodig + een halve roze om mijn haar te kunnen kleuren.  De paarse staat afgebeeld op de foto.  ''lilac hair''

foto van Engelina Graepler.


Ik maakte een hairmilk shampoo van Nivea op. Dit was alweer mijn derde fles..  Helaas niet zuinig in gebruik ik heb er nauwelijks 2 weken mee gedaan. Wel vind ik hem erg fijn en als er een aanbieding is sla ik hem weer in.
Voorlopig heb ik een nieuwe favoriet,namelijk die van Dove.

foto van Engelina Graepler.


De conditioner van Balea, hetzelfde verhaal.
Fijn spul niet zuinig en veels te snel op.



foto van Engelina Graepler.

Ook ging er een luchtje op van Essence, deze heb ik al weer opnieuw gekocht want dit is een heuse favoriet.
Ik wil echt niet zonder zitten .


foto van Engelina Graepler.


Verder maakte ik een gezicht maskertje op.

foto van Engelina Graepler.

Deze concealer van Essence kocht ik ongeveer een jaartje terug, al lijkt er nog iets in te zitten, hij is echt op.


foto van Engelina Graepler.

Ook maakte ik een pakje neus strips op van Balea.
Deze werkten goed, maar maakten mijn huid geïrriteerd.


foto van Engelina Graepler.

Ik maakte ook een mini douche foam van HEMA op.
Ik vond deze erg fijn maar 2-, voor 3 x douchen vind ik wel een beetje duur .


foto van Engelina Graepler.

Een wonder ! Er gingen maar liefst twee deo's op.
Een kleine van Vogue die ik ook in full size heb.


foto van Engelina Graepler.

 En een frisse van FA .  

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !