Review : Alessandro we love macarons pistachio handcrème


In de I love myself box die ik bestelde zat dit schattige potje van Alessandro.  Het is een potje hand creme in de vorm van een groene macaron die heerlijk fris naar pistache ijs ruikt. 

foto van Engelina Graepler.



Het potje is gemakkelijk open te maken en je hoeft niet met je vingers te graven om er product uit te krijgen.
De substantie voelt aan als kwark, maar het voelt niet vettig aan en trekt vrijwel meteen in. Mijn handen voelen heerlijk zacht aan en de geur is echt fantastisch.
Wat zou ik hier graag een grote pot van hebben zeg ! 

foto van Engelina Graepler.

En daar komt dan meteen het nadeel, als je dit product van 10 ml in de winkel koopt ben je al gauw 5,00 kwijt en voor de full size van 100 ml 24,95.  En als je net zo als ik vele hand cremes verslijt is dit een beetje prijzig natuurlijk.
Desalniettemin ben ik erg tevreden met dit product en zou ik deze graag nog een keer in een beauty box vinden.
Uiteraard in deze heerlijke geur, de andere twee geuren citroen en aardbei spreken mij niet zo aan. 

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !