Review : Doucce click click lipstick nr 803


In mijn blux box van april zat deze mooie nude lipstick van Doucche te waarde van 22,50 !

Met nude kleuren is het altijd een beetje tricky of het bij mijn huidskleur past, maar ik vind deze mooi staan.


foto van Engelina Graepler.


De lipstick zit in een zware luxe verpakking en je moet klikken om hem omhoog te krijgen. Zo weet je zeker dat je lipstick lucht dicht zit en langer mee gaat.

foto van Engelina Graepler.

De lipstick stinkt niet, brengt gemakkelijk aan en voelt romig op je lippen zonder daardoor van je lippen af te glijden. 

foto van Engelina Graepler.

De pigmentatie is hoog en de houdbaarheid ook.
Ik moest echt even boenen voordat alle kleur van mijn lippen was verdwenen ondanks dat de lipstick zijdezacht aan voelt op je lippen.  Ik ben er blij mee. 

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !